WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA o niezaleganiu/stwierdzającego stan zaległości

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

 

  • Wniosek o zaświadczenie
  • Informacja uzupełniająca do wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach bądź stwierdzających stan zaległości osoby fizycznej lub osoby prawnej/jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy w Świetajnie, wieloosobowe stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat, dodatków mieszaniowych oraz księgowości podatkowej.

  • pokój 16 – I piętro
  • poniedziałki - piątki w godzinachod7:30 do 15:30

 

Opłaty

Opłata 21 zł .Opłata od każdego egzemplarza wydanego zaświadczenia.

Opłatę opłaca się  z chwilą złożenia wniosku.

Czynności, które nie podlegają opłacie skarbowej - art. 2 i 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tj.:Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 ze zm.)

.Czynności zwolnione - art. 7 w/w ustawy.

Podstawa prawna

 

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. 2018 r. poz. 800 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U z 2018 r. poz. 1044 ze zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U z 2018 r. poz. 447)

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 maja 2019 08:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Leszek Suliński
Ilość wyświetleń: 712
14 września 2021 11:50 (Leszek Suliński) - Dodanie załącznika.
14 września 2021 11:50 (Leszek Suliński) - Dodanie załącznika.
14 września 2021 11:50 (Leszek Suliński) - Aktualizacja danych sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany