Wójt Gminy Świętajno ogłasza nabór
na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy typu ABC
we Wronkach
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: psychologia, pedagogika, polityka społeczna, socjologia lub nauki o rodzinie,
d) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
e) co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym występował bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
g) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) praktyczna znajomość obowiązujących przepisów: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych,
2) umiejętność dobrej organizacji pracy,
3) komunikatywność w kontaktach służbowych, odpowiedzialność, kreatywność,
4) praktyczna znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem i gospodarką środkami unijnymi,
5) umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz,
2) opracowywanie planów działania jednostki,
3) realizowanie polityki kadrowej,
4) zarządzanie mieniem jednostki i odpowiadanie za wyniki jej działalności,
5) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników,
6) opracowywanie sprawozdań i analiz dotyczących jednostki,
7) przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji zadań statutowych jednostki,
8) współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej, Poradnią Zdrowia Psychicznego, szkołami i innymi placówkami.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły wyższej),
d) kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza osobowego można pobrać w pok. nr 13 Urzędu Gminy Świętajno),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu dotychczasowej pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń),
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o niekaralności,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres: ug@swietajno.pl - w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Świętajno, 19-411 Świętajno, z dopiskiem w każdym przypadku: „Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy we Wronkach”, w terminie do dnia 16 marca 2012 r. do godz. 15.00 (liczy się dzień wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.swietajno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) oraz kwestionariusz osobowy - powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze .zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 ze zm.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Świętajno