Świętajno, 2018-03-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: KB.253.2.2018. Nazwa zadania: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Gmina Świętajno zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Świętajno
Adres zamawiającego Świętajno 104
Kod Miejscowość 19-411 Świętajno
Telefon: 87 5215420
Faks: 87 5215414
adres strony internetowej www.swietajno.pl
adres poczty elektronicznej ug@swietajno.pl
Godziny urzędowania: od 7.30 do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.swietajno.pl.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
Część I Zamówienia:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
Część II Zamówienia:
Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenie autocasco,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
Ubezpieczenie assistance.
Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 – Program Ubezpieczenia.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
66.51.00.00-8 - usługi ubezpieczeniowe
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
36 miesięcy,
przewidywany okres ubezpieczenia: od dnia 18.05.2018r. do dnia 17.05.2021r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
Dotyczy wszystkich części zamówienia
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadania zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Dotyczy wszystkich części zamówienia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
3) zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Część I zamówienia:
A. Cena łączna ubezpieczenia – waga 60%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 25%
C. Zwiększenie limitów odpowiedzialności – waga 15%
Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:
P min
An = ________ x 100 pkt. Pn
An - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium A
n - numer oferty
Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie n
W kryterium B Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt (w przypadku akceptacji wszystkich klauzul dodatkowych).
UWAGA:
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 39 spowoduje odrzucenie oferty dla tej części Zamówienia.
UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających od treści zawartej w SIWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów.
Nr |
Opis kryterium oceny ofert |
Zmiany limitów wprowadzone w ofercie przez Wykonawcę |
Liczba punktów |
C1 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka przepięcia/przetężenia (w klauzuli przepięcia) |
Zwiększenie limitu o 50% |
4 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
7 pkt |
||
C2 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka dewastacji |
Zwiększenie limitu o 50% |
5 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
10 pkt |
||
C3 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności (sumy ubezpieczenia) dla ryzyka kradzieży zwykłej |
Zwiększenie limitu o 50% |
4 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
8 pkt |
||
C4 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla kosztów odtworzenia dokumentów (w klauzuli kosztów odtworzenia dokumentów) |
Zwiększenie limitu o 50% |
3 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
5 pkt |
||
C5 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka zalania przez nieszczelny dach, okna i złącza (klauzula zalaniowa) |
Zwiększenie limitu o 50% |
5 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
10 pkt |
||
C6 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla przezornej sumy ubezpieczenia (w klauzuli przezornej sumy ubezpieczenia) |
Zwiększenie limitu o 50% |
6 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
12 pkt |
||
C7 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla szkód mechanicznych (w klauzuli szkód mechanicznych) |
Zwiększenie limitu o 50% |
5 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
9 pkt |
||
C8 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla szkód elektrycznych (w klauzuli szkód elektrycznych) |
Zwiększenie limitu o 50% |
5 pkt |
Zwiększenie limitu o 100% |
9 pkt |
||
C9 |
Zwiększenie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej |
Zwiększenie SG o 25% |
8 pkt |
Zwiększenie SG o 50% |
15 pkt |
||
C10 |
Zwiększenie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej zarządcy drogi |
Zwiększenie SG o 25% |
8 pkt |
Zwiększenie SG o 50% |
15 pkt |
W kryterium C Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
WOn = An x 0,60 + Bn x 0,25 + Cn x 0,15
gdzie:
WOn - wskaźnik oceny oferty n
An - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium A
Bn - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium B
Cn - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium C
Zamówienie publiczne w części I Zamówienia zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów na podstawie ww. wskaźnika wyliczonego dla każdej oferty.
Cześć II Zamówienia:
D. Cena łączna ubezpieczenia – waga 60%
E. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 25%
F. Zniżka za niską szkodowość – waga 15%
Oferty będą podlegały ocenie w kryterium D według następującego wzoru:
P min
Dn = _________ x 100 pkt. Pn
Dn - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium D
n - numer oferty
Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie n
W kryterium E Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt (w przypadku akceptacji wszystkich klauzul dodatkowych).
UWAGA:
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 3 spowoduje odrzucenie oferty dla tej części Zamówienia.
UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających od treści zawartej w SIWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów.
Wskaźnik szkodowości (Ws), o którym mowa wyżej zostanie wyliczony wg. poniższego wzoru:
Ws = X 100%
W kryterium F Wykonawca może otrzymać w przypadku akceptacji powyższych zapisów 100 punktów.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
WOn = Dn x 0,60 + En x 0,25 + Fn x 0,15
gdzie:
WOn - wskaźnik oceny oferty n
Dn - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium D
En - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium E
Fn - liczba punktów przyznana ofercie n dla kryterium F
Zamówienie publiczne w części II Zamówienia zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów na podstawie ww. wskaźnika wyliczonego dla każdej oferty.
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 14-03-2018 r. do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Świętajno
Świętajno 104
19-411 Świętajno
pokój nr 2.
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 525443-N-2018. Data zamieszczenia 2018-03-02.
Wój Gminy Świętajno
Andzrej Stanisław Kisiel
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Świętajno