Wójt Gminy Świętajno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. obywatelskich i obronnych w Urzędzie Gminy Świętajno 19-411 Świętajno, powiat olecki.
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe: administracyjne lub informatyczne,
4) 3 lata ogólnego stażu pracy,
5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz przestępstwa skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy,
7) nieposzlakowana opinia.
1) ogólna znajomość ustaw: o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, kodeks wyborczy (w zakresie prowadzenia rejestru wyborców), kodeks postępowania administracyjnego,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy z programami z pakietu MS Office,
3) znajomość Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej,
4) chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, sumienność, rzetelność, odporność na stres.
1) Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową oraz wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
2) Zapewnienie funkcjonowania systemu kierowania obronnością w Gminie, w szczególności zapewnienie stałego dyżuru i stanowiska kierowania.
3) Zapewnienie gotowości Gminy w ramach systemu obronnego Państwa do realizacji zadań umożliwiających rozwinięcie sił zbrojnych, w szczególności organizowania Akcji Kurierskiej.
4) Wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem na terenie Gminy obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony.
5) Prowadzenie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym na podstawie danych osobowych zgłoszonych:
- przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego obywateli polskich na pobyt stały lub czasowy i cudzoziemców na pobyt stały lub czasowy,
- zmiany danych objętych rejestracją stanu cywilnego, imienia i nazwiska, urodzenia dziecka, zgonu, zmiany dowodu osobistego, zmiany obywatelstwa, numeru PESEL.
6) Aktualizacja każdej zmiany danych osobowych zawartych w:
a) w rejestrze mieszkańców i rejestrze zamieszkania cudzoziemców,
b) w rejestrze PESEL,
c) w Rejestrze Dowodów Osobistych.
7) Udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, rejestru PESEL oraz Rejestru Dowodów Osobistych.
8) Prowadzenie postepowań w trybie decyzji administracyjnej w sprawach o zameldowanie, wymeldowanie i uchylenie czynności techniczno-materialnej.
9) Wydawanie zaświadczań z ewidencji ludności.
10) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych.
11) Opiniowanie w sprawach zameldowań i osiedlania się cudzoziemców.
12) Współudział przy realizacji prac związanych z przygotowaniem wyborów, referendów i innych zadań wymagających korzystania z zasobów ewidencji mieszkańców gminy.
13) Prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców.
14) Sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu.
1) życiorys i list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopię dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w naborze,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922).
1) praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
2) praca na przedmiotowym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie warunków uciążliwych i szkodliwych,
3) wymiar czasu pracy: ¾ etatu
4) praca związana z bezpośrednim kontaktem z pracownikami Urzędu oraz interesantami.
Informuje się kandydatów, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres: ug@swietajno.pl - w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Świętajno, 19-411 Świętajno 104, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. obywatelskich i obronnych w Urzędzie Gminy Świętajno” w terminie do dnia 19 stycznia 2018r. (liczy się dzień wpływu do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87 520 70 29.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Świętajno