ZARZĄDZENIE Nr 42/22
WÓJTA GMINY ŚWIĘTAJNO
z dnia 18 października 2022 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Świętajno
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Świętajno, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 1/22 Wójta Gminy Świętajno z dnia 3 stycznia 2022 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 9 ust. 1 pkt 8 lit. „c” otrzymuje brzmienie:
„c) ds. gospodarki nieruchomościami i zagospodarowania przestrzennego – sygnatura GG – 2 e.,”
2) w § 16 w zakresie spraw obronnych wykaz zadań otrzymuje brzmienie:
„1) prowadzenie rejestracji wojskowej na potrzeby ewidencji i kwalifikacji wojskowej,
2) prowadzenie spraw i czynności związanych z kwalifikacją wojskową,
3) zorganizowanie doręczania i doręczanie kart powołania w przypadku ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
4) wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych,
5) wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny, w tym m.in.:
a) udzielanie pomocy organom wojskowym,
b) udzielanie informacji na temat bezpieczeństwa i obronności organom do tego uprawnionym,
c) wykonywanie zadań obronnych i podwyższanie gotowości obronnej państwa określonych przez Wojewodę,
d) udział w organizacji służby zastępczej w jednostkach organizacyjnych gminy.”
3) tytuł § 18 otrzymuje brzmienie:
„Wieloosobowe stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i gospodarki przestrzennej – „GG.”
4) w § 20 w zakresie gospodarki komunalnej dodaje się pkt. 10 – 12 w brzmieniu:
„10) przyjmowanie i wprowadzanie deklaracji dotyczących źródeł ciepła i źródeł spalania paliw do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB), w części dotyczącej budynków własnych gminy oraz budynków prywatnych znajdujących się na terenie gminy,
11) prowadzenie postępowań w sprawach wypłaty dodatku z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła dla podmiotów wrażliwych i rekompensaty dla przedsiębiorstw energetycznych,
12) prowadzenie spraw związanych z zakupem preferencyjnym paliwa stałego na potrzeby gospodarstw domowych.”
5) w § 23 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
„7) pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności, w tym m.in.:
a) wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w celu ułatwienia im dostępności do usług świadczonych przez urząd,
b) przygotowywanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz dostępności urzędu,
c) systematyczna kontrola działalności urzędu pod kątem dostępności.”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Świętajno
Janusz Zakrzewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Świętajno